STOCKHOLM

Var i Stockholm med japanska gruppen. Fint litet avslut på den j*vla japanskan hihi. Nej men det har varit roligt, blev bara lite jobbigt på slutet. Jag gjorde mina två prov i måndags på tiden som e andra gjorde ett av proven. Det var tur att jag hade satsat på orden och tecknena för att klarade man de två delarna hade man g poängen klarade. Nu är det i allafall ur värden. Skönt!


Fin video gjorde vi på tåget, bara för att det är sånt jag brukar göra när jag åker tåg!


Har bara lite fina mobilbilder. Lägg märke till att vi åkte tåg med självaste Stitch!

Vi besökte östasiatiska museét och två japanska affärer och åt o-bento (min bestod av en mosbricka från grillen intill) sedan var vi runt och kollade i affärer. Vi träffade Fabis en stund också. Det var längesen! Idag har jag ont överallt så jag har legat i sängen mest hela dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback