Jag tror att du har rätt


Har varit lite lagom frånvarande här. Men ärligt tycker jag inte det spelar så stor roll. Tycker det är skittråkigt om jag hade uppdaterat oftare med bara kassa webcam bilder och en text om hur dagen varit. Därför har jag nu gjort en liten sumering i bilder, på det som finns i bilder.

Lars Wallin utställningen var faktiskt en besvikelse. Dessutom var jag typ snurrig och hade ont i huvudet så jag var inte jättetaggad att läsa om allt heller. Utställningar är maybe just not my thing. Men han hade gjort väldigt fula modeskisser. Det var roligt :D

Puss 

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Intressant blogg du har! Jag har läst igenom några av dina andra inlägg och jag diggar vad jag ser :D.

2011-07-20 @ 21:17:34
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback