''Jag råkade sätta mig i svanbajs när jag var på väg till skolan. Skulle bara sätta mig ner och mata änderna för att dämpa nervositeten och lugna mig en smula''



Asså jag skriver citattecken bara för att den är tagen ur min fina novell så att alla ska veta att det är från min novell. Alltså från min novell. Så att ni inte tror att JAG satte mig i svanbajs asså. För asså jag vet inte ens hur svanbajs ser ut. Typ gissa bajset liksom. Man bah typ neeeeeej? Äckliiiigt?

ASSÅ JAG ÄR SÅ ROLIG. OCH JAG HAR SÅDAN FRUKTANSVÄRD ENSAMHET JUST NU. Sitter här helt ensam med min uppätna choklasmousse och min halvklara novell (fina och sociala vänner må jag påstå) och försöker vara fantasifull. Hmm. Så nu undrar jag. Hur ska jag avsluta min novell? Det är en kille som precis har presenterat sig som sitt nya jag. Han heter Tim och är bög. Hur ska hans klass reagera? Vad säger lärarna? Hur ska detta sluta?

Btw, inte jag som målat bilden.


Kommentarer
Postat av: snyggsarah

fast det va ju jag som kom på det ;D <333333

2011-01-26 @ 21:02:30
URL: http://sarahli.blogg.se/
Postat av: louise

Snyggsarah: Fast det var ju därför jag underströk att det var Min novell, för jag är så stolt att JAG kom på det :D För jag är så seriös så att jag inte vet om jag är oseriös längre, fast jag var ju oseriös innan iaf :D<33333

2011-01-26 @ 21:12:47
URL: http://doiseaux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback