txt

Idag har jag varit med skolan och köpt tyg till byxorna. Som vanligt efter den älskade HÅLTIMMEN. Fysatan. Fick lite gjort på min fackteckningsuppgift i allafall. I helgen och nästa vecka blir det råplugg eftersom att jag har inlämning på ett arbete på tisdagen och fyra prov på torsdagen. Dessutom ska jag jobba in två veckor i matten. För snart ska jag utomlands jättemycket! Först Brasilien vecka 7 och 8, sedan utbytet till Spanien vecka 10, 11 och 12 sedan egypten på påsklovet. Det var så långt bort nyss och nu är det bara lite mer än en vecka kvar tills jag ska till Brasilien. Sick! Så plugga it is. Men det börjar först i helgen. Sängen skriker efter mig. SOVA :D puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback