SÅLD


Jag som skulle tänka på figuren ett slag. Men vad satan! Är totalt såld på lakritssåsen! Men faktiskt kan man inte äta för mycket av den för det blir för mycket av det goda helt enkelt!

Igår var vi på myrorna och kollade second-hand stuff. Fyndade ingenting. Jag är duktig och sparar :D Sedan åt vi massa god mat. Jag åt inget mer än frukost förrän idag, alltså dagen efter. Så mätt blev jag. Sedan skulle vi på Drive Like Red's releaseparty där också Destine skulle spela. Stället låg verkligen mitt ute i ingenstans. Det var typ ett industriområde. Så vi körde förbi stället tre gånger innan vi provade att köra in vid de öppna grindarna med en liten mashall hehe. Men vilken jedra lokal. Den var inte kul. Ganska sunkig och en miljon konstiga trappor överallt. När de väl började spela fanns det inte plats i det rummet där scenen var så vi gick utanför och lyssnade genom förstret istället, sen åkte vi till max haha. 

Kommentarer
Postat av: snyggsarah

MAX!<3

2011-02-06 @ 22:20:30
URL: http://sarahli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback