typ jätte random

Jag ska försöka fota mer med systemkameran. Det är så sjuk fult med webbcam och mobilbilder. Det ser bara B ut och det vill inte jag att min blogg ska göra.

Jag är på min praktikplats nu, har precis ändrat ett program för clarion hotell i InDesign! Finns inte så mycket att göra här ännu. Men nästa gång kommer jag förmodligen ha mer grejer att göra. Min handledare är utomlands nu så det är lite hit och dit.

Ska också försöka hitta en next page knapp att sätta där nere för i vissa webbläsare fungerar inte min dropdown och jag hittar ingen annan dropdown grund. Helt enkelt ska jag göra min blogg bättre och snyggare och jag hoppas att jag lyckas haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback