lite ordning på mycket saker



Nu börjar det bli lite ordning, moder är på ikea och köper en rosa sänglampa till mig och konsoller till hyllorna som äntligen ska komma upp så jag har någonting att smycka med mina vackra prylar (också något att ställa ifrån mig saker på). Vi har lagt till en förlängningssladd så jag har uttagen på rätt sida om sängen (verkligen så mycket mer rätt, asmkt skillnad!). Dessutom har jag precis delat en takeway asiatmat med Sarah så nu är jag asiatmätt! awsm. Jo, jag har satt upp mina snygga brudar på väggen också. Älskarom mot den svarta väggen.

När jag fått lite bilder av bby ska jag berätta om stockholmsresan och shoppingen! pussva

Kommentarer
Postat av: snyggsarah

grrr på både dig och sexbrudarna ;D fan vad skönt med en sladd :O du ska snart få bilderna :) <3333333

2010-09-13 @ 20:30:45
Postat av: louise

snyggsarah grr på DIG och sexbrudarna! grymme <3333333333333333333333333333333

2010-09-13 @ 21:20:09
URL: http://doiseaux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback