BIRTHDAY

Idag har jag fyllt år och haft fullt upp verkligen. Först skola, sen köpa baby, sen hem och ta emot halva släkten på pastasallad och marrängswisch och massa annat sött. Nu har jag precis käkat upp min födelsdags sushi eftrsom att det int blv någon i söndags. Jag har fått massa fina grejor. Ska lägga upp bilder på dem snart. Det jag inte har hunnat ta bild på tyvärr är den asmysiga och asfina loparspälsen (fake såklart) och ''CRY EMO CRY'' tröjan som jag fick av Sarah. Massa fina kläder som jag inte fotat. pusssålänge

Kommentarer
Postat av: FOTOGRAF Anton

grattis i efterskott här på bloggen! ska bli kul att få se vad du fått! :)

2010-10-13 @ 21:55:50
URL: http://fotografanton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback