spela gitarr och måla naglarna

Idag har jag ingen fin bild att pryda mitt inlägg med. SRY LIKSOM.
Första dagen i skolan idag, det funkar liksom med saknar höstlovet. Har haft ett otroligt bra höstlov. 
Igår somnade jag halv tre vilket påverkade min japanska lektion något negativt. Men min lärare kallar mig fortfarande mig yamamoto spirit vilket måste betyda att han gillar mig. Efter skolan blev det en sväng på stan. Fick med mig en mysmysig mössa från Carlings. Nu ska jag spela gitarr och sen måla naglarna.
Förresten, om det är någon som vet hur man får in bilder på sidorna tp där menyn är fast på båda sidorna får ni gärna berätta det för mig. Jag lyckas verkligen inte!
Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback