H to the ello och sen orkade hon inte mer

Känner redan nu innan jag börjar skriva att dethär förmodligen kommer bli ett sjukt tråkigt inlägg. Jag gjorde nationella i engelska A idag. Så jävla svårt! Missade på massor som jag kom på efter. Blir liksom helt blockad i huvudet av de där konstiga proven. Jaja, det var i allafall det enda vi hade i skolan idag. Sen kom jag hem, åt mat, dushade, la mig i soffan och stensomnade. Vaknad nyss och är totalt otaggad på allt som inte heter sova. Jag borde vara sjuk mycket mer taggad på livet känner jag. Men allt går emot mig. Tar man bara dagens glass från frysen till magen. Först sitter fryslådan med glassen fast i frysen (sen har man ju sånt där lagom tålamod när man endast såg ljuset i glassen efter att ha legat och sovit i soffan och haft det varmt under täcket) efter det insåg jag att det bara fanns glass som mamma köpr till efterätt som förmodligen var för dyr för att äta på mitt sätt - massor. Sen fick jag inte upp glassjävlet. Sen när jag väl fått upp locket sved mina fingrar och jag skulle lägga över en sked så tappar jag all glass som var på skeden -.-

Men nu ska jag sluta klaga. Jag har inga läxor, Benjamin sitter på tåget hit och jag har studiedag imorgon och börjar sent på torsdag. Awesome!


Den här blicken hela dagen.. Typ Hej gå och dö bara!

Kommentarer
Postat av: snyggsarah

det blir så när jag inte är hos dig och busar upp dig ^^ <333

2010-11-30 @ 19:31:39
URL: http://sarahli.blogg.se/
Postat av: snyggsarah

sv: jag orkade verkligen inte gå upp. men tack för att du ringde älskling :) <3

2010-12-01 @ 16:48:48
URL: http://sarahli.blogg.se/
Postat av: ANTON - målet att bli fotograf

haha ja det får vi verkligen hoppas! :)

2010-12-01 @ 20:12:17
URL: http://fotografanton.blogg.se/
Postat av: ANGELICA

Men tackdesammava!

Jag köper mitt på buyhair.co.uk. dock finns inte det jag brukar köpa inne, det har varit slut i ja ett halvår. om inte mer. AS WIERD. innan det var det slut i 3 månader. det fanns inte kanske 2 veckor :S

2010-12-03 @ 21:38:38
URL: http://yesterdaysvomit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback