ah, jo eeh..

Imorgon är det öppet hus på min skola. Det blir att sjunga i caféet hela eftermiddagen. Det mest awesome av allt är att vi inte börjar förrän klockan 3! Sarah ligger redan i min säng och sover. Jag är inte särskilt trött. Har varit på vårdcntralen och tagit mer prover idag. Åt en påse lakritsbilar till tröst. Omnomnom. En REJÄL MISS var att Daniel Adams-Ray spelade på Najs Prajz idag klockan 5 och jag och Sarah missar det! POOOO! På tal om inget annat borde jag nog gå och lägga mig nu. Försöka i alla fall!

Å jo, förresten. Jag har totalt tomt på inspirerande bloggar. Har typ 3 jag läser dagligen. Tipsa mig gärna. Din egen eller någon annans.
Puss


Kommentarer
Postat av: snyggsarah

nu ska vi sjuuuuuuuuunga!<33

2010-11-25 @ 13:56:45
URL: http://sarahli.blogg.se/
Postat av: Manda Keyzi

Vad gillar du för bloggar? :')

2010-12-01 @ 02:16:47
URL: http://killdoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback