Fredagfredagfredag

FREDAG, om du som läser inte redan läst det liksom!
Igår när jag tänkte logga in på blogg.se var sidan helt snurrad. Det fanns ingenstans att logga in osv. Därför kunde jag inte göra det fina inlägget jag hade tänkt att göra så det får bli nu istället.

Jo såhär var det.. Jag kom till skolan. Jätteglad för att mitt starkpiller hade hjälpt mig att få i mig frukost och allt. Sen kom jag till sammhällskunskapen och hade liksom inte träffat Sarah på ovanligt länge för att vara oss. Två dagar! Vi blev väldigt glada att se varandra och kramades och så. Jag var trött och lite lagom lost in space. Sen började hon masfla lite på min hand. Typ nafsa fast utan tänder. Så sen kom jag hem och hittade den här som jag tycker står för hur jag och Sarah var igår. Så nu vet ni det.



En jätteliten stund efter hittade jag den här som visar ganska bra hur jag var den dagen. Typ MOOOOO,... eeh.. va? tre kilo föl.. eller mjöl? mo..
 

 


Kommentarer
Postat av: snyggsarah

omnomnomn, its my new thing, and i love it on you!!!!!:DDDDD ur a high ball 8D<3333

2010-12-18 @ 00:49:27
URL: http://sarahli.blogg.se/
Postat av: louise

Snyggsarah: Hahha, hade det inte varit du som gjort det hade jag inte stått ut, men jag tror jag börjar vänja mig, det är nästan lite mysigt nu när jag provar på mig själv xD Alltså städarn, kom hit och lek med mig :s <3333

2010-12-18 @ 17:35:29
URL: http://doiseaux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback