kittycat ~ long nights


Är inte detta det sötaste jag sett på denna jord? jo!

Jag ska komma igång på riktigt lite senare. Nu blir det bara lite randominlägg då och då.

Tänkte berätta lite om gårdagen. Jag och matilda var först på stan och checkade lite. En leopardblomma rikare blev jag. Sen drog vi hem och fixade oss och tog cykeln mot oset där vi skulle träffa de andra och dricka lite. Det blev en lång kväll/natt. Vi lekte runt med lite med jag har aldrig och sanning och konsekvens, var ute och kissade lite för ofta och eldade så det blev alldeles för varmt! Tyvärr hade jag inte med min kamera, hade varit awesome med lite bilder!

När vi väl skulle börja röra oss hemåt innan alla myggor åt upp oss hittade snuskismatilda inte cykelnykeln. Vi tog oss genom skog, träd och överkörda ormar, massa sniglar och jag vet inte vad (säkert flera mil, hehe) tills vi äntligen såg en busshållplats. Såhä <--------------------------------------------------------> r glad blev jag då! Klockan halv 7 la vi oss i sängen och somnade så jävla gott så ingen kan ana!

Kommentarer
Postat av: FOTOGRAF Anton

söt bild :)

2010-08-10 @ 23:49:16
URL: http://fotografanton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback