Sir Milton vill följa med till Spanien


Kolla den bedjande bicken också!
Har börjat välja ut vad jag ska ha med mig för kläder. Känns som jag har fått med det alldra viktigaste faktiskt.. och resväskan är bara halv! Helt otroligt! Måste se till att få det mesta klart nu i helgen eftersom att det är skola båda måndag och tisdag och på onsdag morgon bär det av. Herrejösses. Tre veckor. Hoppas att gurkan är lika god i Spanien som i Sverige!

Jag kommer självklart sakna mitt kära hem, men jag måste fokusera på nuet och ta vara på allting. Det ska bli skitkul!

Kommentarer
Postat av: snyggsarah

aw bubbisen ^^ its gonnaaa be awesome!!!!!

du hadu du hollow crown nedladdad? puss <33333333333

2011-03-06 @ 16:38:46
URL: http://sarahli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback