update från Brazil

En liten update från Brasilien. Här är det varmt. Även fast klockan är halv tio på kvällen. Jag har bara stooor kortärmad tröja på mig. Det är typ 25 grader tror jag. Fast det har åskat och regnat massa. Vi har köpt en ljuslila hängmatta som sitter utanför vårat rum. Där lever jag nästan. Förrutom när jag ska äta och hänga med wi-fi:et för det räcker inte dit. Just nu sitter vi på ett fik och dricker peach and passion smoothie. Omnom.

Har skickat iväg beställning till ssverige hehe. På hår. Detta blir det. Mysiiiiigt. Hoppas det är härligt i kalla Sverige (mohaha) Puss (extra puss till sarah milton och pappaa. Pussssssss)



Kommentarer
Postat av: snyggsarah

du det är inte gött här, schwenakallt!!!!!!!!!!!! fy schön ska du ha turkåååååååååås, din biiiaaatch. love you saknar dig like crazyyyyyyyyyyyyyyyyy<33333333333333

2011-02-20 @ 01:34:44
URL: http://sarahli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback