Ang sommarlov, Lars Wallin och biobesök

Sommarlovet är nästan här och hälsar på innan det kommer på riktigt. Idag är jag ledig för att jag är färdig med all sömnad och andra ämnen som man kunde restat. Imorgon är det helgdag, fredag~lovdag, lördag/söndag, måndag~helgdag och på tosdag ska vi till Stockholm (igen) med klassen och kolla på b.l.a. Lars Wallin's utställning ''Fashion Stories''. Han firar nämligen 20 år som designer. Det ska bli sjukt kul!
På fredag ska jag till Jönköping och umgås med Sarah och Joakim. Vi ska ha massa film maraton och gå på bio har jag hört. Det ska allt bli gött. Längesen jag var där!

~Totalt oviktig text här nedanför~
Nej den här bilden är alldeles för lång jag måste helt enkelt orbajsa all text för att den ska vara lika lång som bilden. Och där slutade jag komma på vad jag skulle ordbajsa om. Jag brukar ju vara bra på det. I alla fall när jag ska skriva. Det är så jag gör de flesta av mina skolarbeten men lärarna verkar gilla dem ändå. Somsagt, jag kan allt vara ett litet paket bregott ibland. Mohahha. Shit förresten vad fint väder det har varit idag. Oja har knappt inte varit ute. Tog en kopp kaffe med mamma på uteplatsen förrut bara (oj vuxenpoäng på det). Ikväll ska vi äta grillat kött med BEARNÄÄSSÅÅÅS! omnom

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback