nufan!

Igår var jag uppe sent och fick en superidé! Först hade jag lite smått lagom ångest för att jag inte visste om jag skulle köpa båda (den här och hennes tidigare på svenska) när jag ändå beställde, eftersom att det blir samma frakt. Jag kollade om jag kunde få studentrabatt och då hittade jag en awesome grej! Fraktfitt om jag handlar över 100 kronor. Gäller endast en gång i veckan. Så nu kan jag beställa den andra när jag vill för bara 169 kronor när jag vill efter idag. På akademibokhandeln när jag var där igår kostade den 399 kronor. Helt sick!

Så nu är äntligen denna röda lilla skönht påväg hem till mig.

Dessutom kom jag på att jag har en hundring till. Det är helt okej. Jag som hade räknat ut att det precis ska gå ihop med 500 till sparkontot. Det känns gött att ha lite i reserv hihi.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback