livet lixx

Jag är konstant hungrig.. när jag är ''mätt'' är jag typ äcklad för att jag har ätit så mycket mat och för att alla andra är klara. Jag ligger efter i skolan.. undrar varför jag valde kläder och mode, har ju inte tänkt att bli skräddare direkt. Det är verkligen jättetråkigt att göra en byx toall och de är asfula. Jag tror heller att jag någonsin i hela mitt liv kommer att frivilligt sy en dold kostymbyx ficka. Det är i stort dett det jag måste göra i skolan när jag kommer tillbaka. Inte kul!

Bara för att det är minst sannorlikt att spåkulan osv, facebook apps brukar stämma var jag tvungen att prova. Konstigt nog verkade alla passa in på hur jag känner mig just nu och vad jag ska göra. Det var tex: Skrattrynkor är charmigt. Skratta mer och var glad.  Och: Du kommer att få hjälp tillbaka i skolan/jobbet. Och den som passade allra bäst: Dina sommarminnen kommer ta dig genom den tunga vintern.

Jag borde sova nu, men det är nu är jag som mest inspirerad och kreativ i huvudet. Får se hur jag gör. Tråkigt om jag vaknar upp på skithumör imorgon liksom. Jaja, imorgon kommer Sarah hem iaf, då blir jag glad :D

Kommentarer
Postat av: snyggsarah

nu är jag hemma, förlåt att jag inte han springa förbi dig :( men vi ses imorgon. då tar vi ju en cykeltur i det fina vädret. puuuuuuuuuss<3

2011-01-16 @ 21:08:51
URL: http://sarahli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback