!


Kommentarer
Postat av: snyggsarah

tack ska du ha :D<3333333

2011-01-15 @ 18:21:02
URL: http://sarahli.blogg.se/
Postat av: louise

snyggsarah: jag menade ju inte dig!!!!!!! hihihi fast jo. För du är borta från mig. Jag blir lite självmordsbenägen. O mamma spillde fin på min bok. Carrie diaries u know. Den var så fin, nu är den vinig och skrynklig. jag blev ledsen. Och sen skällde hon på mig för att jag inte lagt in penslarna vi målade med (mina hyllor) i plastpåsar. Jag hade inte en tanke på att man skulle göra så. Vi skulle kolla på filmen som var på tv (den vi såg hoas joakim som sög och jag somnade til, my best friends girl) så somnade hon, hon ba, väck mig när pausen är slut. Och när jag skulle väcka henne sa hon bara, ja jag ÄR vaken. Och sen sov hon hela filmen tills hon spillde ut glaset, sen var hon sur och gick och la sig. blööh. Kom hem och ta hand om mig älskling <3333333333333333

2011-01-16 @ 00:54:38
URL: http://doiseaux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback