det snurrar i min skalle

Förlåt att min blogg är jättetråkig just nu. Jag har verkligen stört mycket saker i min hjärna och får ändå inget vettigt gjort. Men jag tror att det är bra att tänka. Även om man bara snurrar in sig på negativa saker hela tiden så tror jag att det kan vara lättare att se bra saker med allt som händer. Även om det inte känns så just vid det tillfället. Det är natt, vilket betyde att det är tyst och mörkt. Har legat och bara tänkt i en timma. Sen satte jag på datorn och har kollat på massa gamla bilder. När jag kollade på alla gamla bilder med underbara minnen bakom så insåg jag att verkligheten en gång har varit så bra med precis samma mig som nu. Jag behöver bara vårljus, de jag älskar och tycker om i min närhet, inspiration och den styrkan som finns därinne, även om den är svår att få tag på ibland. 

Jag längtar så tills snön försvinner och solen tittar fram och man kan ta med en filt och gitarr och slå sig ner i någon park med trevliga människor och bara njuta av livet!

Kommentarer
Postat av: snyggsarah

vintern är bara jävlig för den vet att vi kommer ha en underbar sommar :) <333

2011-01-13 @ 16:54:47
URL: http://sarahli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback