Lite sewrt

Jag har inte gjort mycket roligt. Jag pluggade samhällsekonomi när jag kom hem från skolan, eller helt ärligt. Först sov jag i två timmar, sen pluggade jag i en timma och sen kom stackars Sarah som hade missat bussen. Min timme av pluggande länade sig iaf. Han sa: det gick så bra som det kunde gå. Vet inte hur jag vågar tolka det ,men jag klarade det i vilket fall. Annars så fick jag reda på mitt slutbetyg i svenska och jag är really pissed. Det ända ämnet som känns som det har gått bra och som att jag gjort mitt bästa får jag vg i. Jag vill inte skylla ifrån mig men jag ogillar att svenska handlar så myckt om hur man uppfattar uppgifter och så. Min lärare hade skrivit på min rapport att han föredrar att man inte hoppar ned en rad när man byter stycke. Konstigt. Det har vi aldrig lärt oss något om vad han föredrar. Jaja. Dessutom har jag varit otroligt sugen på lakrits hela dagen. Och sur på mig själv för att jag misslyckas i skolan. Det ända ämnet jag förstår mig på är matte och fackteckning.

Ni vill jag bara trycka i mig en hel påse av dessa. Förmodligen skulle jag bara känna mmig mer värdelös då så jag skippar det. You go girl liksom. Ehh,

Dessutom är jag lite pissed på hela tradera grejen. Jag säger hels tiden när jag har handlat eller sålt där, aldrig mer. Det blir bara massa problem med betalningen. Nu har jag fått en påminnelse på 50 fucking kronor fast jag har betalat. Poo on tradera thaaangs!

 

Så, nu har jag avreagerat mig lite lagom och hoppas att det ska känna bättre nu hehe. Tyckte att det var lite drygt och tyst här på bloggen. Samtidigt är det ju roligare med inget alls än bara massa gnäll. Hm, det ska bli roligare, snart! :D


Kommentarer
Postat av: snyggsarah

aw snutt! men imorgon får du ju roligt med tyskar ;D

och på lärdag myrorna och saaaaaaaaaaigon :D mororna stänger 4, saigon 9, så att du vet tidsplanen ;D puuuuuuuuuuuss<3333333

2011-02-03 @ 22:39:56
URL: http://sarahli.blogg.se/
Postat av: snyggsarah

Sv: asså jag vet inte xD jag tror jag ska börja säga så (a)

och så är jag så sneeeell att du får låna den imorgon ;D men jag köpte ju faktiskt det svarta först ;D

och du får köpa lurarna om du vill :) puuuuuuuss <333333333

2011-02-03 @ 22:42:59
URL: http://sarahli.blogg.se/
Postat av: VERO

lakritsnappar är såååå gott :D

2011-02-03 @ 23:47:35
URL: http://livetivitavillan.blogg.se/
Postat av: louise

Snyggsarah: Hahha, då läru säga till joke me kniven att myrorna stänger två och saigon stänger 7 för att vi ska hinna :D



sv2 hehe och jag vet att du är supersnäll :D o du hade det svarta linnet innan mig så du ÄR coooolare! men jag gillar dig iaf :D <3333333

2011-02-04 @ 17:52:42
URL: http://doiseaux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback