Har varit lite upptagen med skolan..

Har hållt på som bara den och pluggat ikapp i skolan så att jag ska ligga på vecka nio redan nu eftersom att jag ska till BRASILIEN :D

Därför har jag inte haft tid att bloggelibloggblogga. Jag kommer kanske inte ha det något mer efter idag innan vi åker heller men det visar sig. Jag kommer att lägga upp några tidsinställda inlägg när jag är borta och kanske någora uppdateringar från det brasilianska träsket också. Sooo.. that's the way it is. Puss


Såhär fint är det i Brasilien!

Faktiskt är det jag som har tagit bilden när vi var där förra gången. :D


Kommentarer
Postat av: snyggsarah

jag kommer döööööööööööööööööö utan dig D: <//////////333333333

2011-02-10 @ 21:32:35
URL: http://sarahli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback