too random

Förlåt mig för min hemska frånvaro här i bloggen. Har varit sjuk och typ legat i mitt rum och varken kunnat se på tv eller dra upp rullgardinen för att jag inte har klarat av ljuset. Det är biverkningarna jag fått av pencillinen. Usch och fy. Igår var jag överlycklig för att jag klarade av vanligt dagsljus utan att spy. Så igår var jag i skolan och sen på stan med Sarah och Lukas. Vi träffade Bingo Rimer hehe. Respekt, right?

Snart ska jag nog ta och väcka Sarah och försöka dra med henne upp på stan (jag är lite evil minsann, klockan är inte ens 11 höhö. Ska lämna tillbaka lite grejer och så. Såg förresten en skitsnygg ring på ur och penn igår. Måste nästan ha den. Aja, blir det så, då ska jag visa den! Och så har jag ett presenkort på H&M som jag fick i födelsedagspresentochnusnackarjagbaramassablajjasomärtotaltointressantsåsnällaläsintemerfifan. Jagvillhastrumbyxormedhjärtanpåockså,vetintevardefinnslängre,förrutfannsdejuöveralltmenintelängre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback