Helg är helt okej, jag gillart


Asfina bilder från helgen. Sarah har lekit med mig sen i fredags. Vi har faktiskt inte gjort så väldans mycket. Träffat lite människor, lagat mat, sovit, spelat gitarr, fixat våran gemensamma blogg osv. Dygnat med chatroulette också hahah, vilkt liv. Men vi har haft awesome ändå. Vår melodi, lalalal. Nu sover hon, jag ska sova ikväll istället. Jag är på bra humör. Taggat på livet liksom. Igår vid elva var jag trött och imorse vid 7 men nu är jag pigg som en lärka, iaf inbillar jag mig det. Har fortfarande inte hittat min kameraladdare. Helt sjukt. Jag har bara en byrå, den måste vara där. Därför är bilderna som dom är. Men det får man stå ut med helt enkelt. Är faktiskt lite taggad på att göra om min bloggdesign. Men först har jag lite plugg att genomföra så jag får se när jag får tid till det.


Kommentarer
Postat av: snyggsarah

påstår du att min kamera är dålig nu :( <3

2010-10-24 @ 20:13:14
URL: http://sarahli.blogg.se/
Postat av: louise

snyggsarah: Nej den är awesome, inte när det är kolsvart ute utan bixt och skakigt bara :D <333333333333

2010-10-24 @ 20:36:06
URL: http://doiseaux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback