slarvigt


Min slarviga frill idag haha. Vaknade med förvånandsvärt fin morgonfrilla (tack vare toning och allt som mitt hår gillar) därför satte jag bara upp bakhåret och klart!

Idag har jag varit på marieberg och fixat de sista julklapparna, det känns bra. Mest var det faktiskt min kära mor som undrade vad jag önskade mig så har letat julklappar till mig själv och det är ju inga fel haha. Tror jag kommer få jättefina julklappar! Hade gärna visat mina inköp idag men det är julklappar som inte får ses av mottagaren liksom. Har hittat en fin grej till Sarah som hon förhoppningvis aldrig har sett eller har en aning om att hon skulle kunna tänkas få!

Kommentarer
Postat av: snyggsarah

åååhh sluta gud vad nyfiken jag bliiiiiiiiir >.<<33333

2010-12-18 @ 20:08:46
URL: http://sarahli.blogg.se/
Postat av: louise

Snyggsarah: Hmm, det var typ det som var meningen vavava :D<3333333333

2010-12-19 @ 09:13:21
URL: http://doiseaux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback