spagetticheeey



ph1: En Louise direkt när hon kom hem från peace, kände sig undefär lika fräsch som hon såg ut!
ph2: En Louise och en Sarah och en jävla massa kärlek. Ett failat bigsmile och Simons smarta tändarhalsband.

Jag saknar peace and love som bara attan! Alla var glada hela tiden och allting var så jävla bra. Man träffade massa nya människor och mådde bäst fast man varken sov, åt eller tog hand om sig. Jag vill tillbaka dit nu! Nästa år ska om möjligt bli ännu bättre!

Har precis kommit upp från badtunnan, 44 fucking grader var det, spaggettitjej är jag nu!

 

Kommentarer
Postat av: snyggSarah;D

Jag längtar med tillbaka :( kommer bli ÄNDÅ BÄTTRE GARANTERAT :DDDDDDD <3333333333

2010-08-11 @ 20:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback